28.06.2026

Stigmatiseringen

august 30, 2009 av  
Kategorisert under Webarkivet

Kristin Clemet er ute og vifter med den moralske pekefingeren igjen. Nordmenn jobber for dårlig. Vi er slappe, late og har det for godt. Nå vil hun stramme inn på ytelser og få flere ut i arbeide.

Asparges er tingen

august 23, 2009 av  
Kategorisert under Webarkivet

Fyllesyk og sliten etter en hard lørdag på byen? Nå tipper jeg det smaker godt med cola og burger.

Lisens med måte

august 21, 2009 av  
Kategorisert under Webarkivet

Melodi Grand Prix koster penger. Regningen kan det bli tv-seerne som får. Gjennom økt NRK-lisens.

Du skal på jobb

august 7, 2009 av  
Kategorisert under Webarkivet

Høsten er i anmarsj med svininfluensaen luskende. Nå planlegges krisetiltak. Sånn i tilfelle.

Miljøtragedien

august 2, 2009 av  
Kategorisert under Personlig, Webarkivet

Natt til fredag grunnstøtte tankskipet «Full City» utenfor Langesund. Det er starten pÃ¥ en skikkelig miljøtragedie.

Politikere og folkeskikk

juli 31, 2009 av  
Kategorisert under Webarkivet

Det nærmer seg storingsvalg med stormskritt nå. Det merkes godt på noen. Kanskje de ikke er helt klare for dette? Kanskje det kan bli litt for mye av det gode? Glansbildet slår sprekker og det er en urovekker.

Sidesprang og salgssvikt

juli 31, 2009 av  
Kategorisert under Webarkivet

Personvern vs underholdningsbransjen er temaet som aldri ser ut til å dø ut. Frontene raser videre og Stortinget blir ikke enige om hvordan saken skal gripes an. På mange måter er man muligens på stedet hvil?

« Forrige sideNeste side »