24.06.2026

Bok 11-04-01-2010

januar 15, 2010 av  
Filed under Personlig

Skrekkopplevelse. Glede og latter, men samtidig gufs og forundelse. Torsdagen inneholdt litt av hvert, med noko attåt. Jeg tror det er slike dager som gir næring til det man kalle: et godt liv. For man skal oppleve litt for å kunne erfare og forstå.

Gratulerer med dagen VampBea

desember 22, 2009 av  
Filed under Hverdagsliv

Idag snur solen og vi går lysere tider i møte. Men det er ikke bare det jeg vil trekke frem her idag. Damen som har gjort dette nettstedet til hva det er, VampBea fyller år idag. Noen små ord følger om dette.

Kakemonster, ny linse og skvip

oktober 7, 2009 av  
Filed under Hverdagsliv

Tittelen er litt fortellende for et par tilstander. De skal jeg så hjertligst til bunns i. Okay, er du klar? Sikker på det da?

Maskot

august 3, 2009 av  
Filed under Hverdagsliv

Alle med litt respekt for seg selv har en maskot. Jeg er intet unntak i så måte og har derfor min egen lille superduperhelt. Den representerer den særheten og unikheten som både jeg og nettsidene utgjør.

Solformørkelsen i bilder

august 3, 2008 av  
Filed under Fotografi

Fredag inntraff dette fenoment og jeg var så utrolig heldig å få oppleve dette med mine egne øyne. Var hos VampBea og hadde en koselig fotosession der. Hva skal man si? Jo, dette var helt f-a-n-t-a-s-t-i-s-k. Rett og slett!

Foto er moro

juni 2, 2008 av  
Filed under Fotografi

Jeg trodde virkelig ikke det var mulig. Men alt er jo mulig. En gammel lidenskap er kommet tilbake i livet mitt. Foto er virkelig moro og sist gang jeg holdt på med dette var i 1995. Lysten, spenningen og interessen er tilbake for fullt. Hele 13 år senere.

Fotokveld i Oslo

oktober 4, 2007 av  
Filed under Fotografi, Hverdagsliv

For en snau uke siden hadde jeg en fin fotokveld i Oslos gater sammen med VampBea. Det var denne dagen som skulle bli begynnelsen på en gammel lidenskap. Fotografering.

« Forrige side